måndag 21 maj 2012

Syrrans Garderob

Jag hittade som av en händelse en internetsida som jag genast blev förtjust i. Den heter Syrrans Garderob och länken hittar ni här: syrransgarderob.fi

Så här står det på deras hemsida:

"Syrrans Garderob är en perfekt mötesplats för kvinnor som vill sälja eller fynda second-hand varor på nätet.
Alla som har en syster vet vad det innebär att rota i syrrans garderob. Alla som inte har en syster  får äntligen chansen  att uppleva det. Dessutom är det miljövänligt att återvinna sina grejer genom att sälja vidare de saker man inte längre använder och att själv köpa varor second-hand. " (Härifrån )

Alla saker som folk lägger upp är i gott skick och dessutom snygga! Väldigt många saker är helt oanvända och det är verkligen inte någons gamla lumpor från 80-talet, utan typ H&M o t.om. märkessaker. Allting är dessutom väldigt billigt! Glömde jag säga att allt är på (finlands)svenska?! 

Jag fick fnatt här för någon dag sedan och köpte utan en sekunds tvekan fyra nagellack för 7 €! Orsak? Jo, två av dem var OPI-nagellack (=svindyra!). Så nu borde jag få dem i posten imorgon. Yay!

Ps. Imorgon har jag inträdesprov och jag är helt skitnervös. Vad gör jag om jag inte kan svara på frågorna i provet, och ännu viktigare vad gör jag om jag inte kommer in? Ni får troligen en update efteråt hur provet gick imorgon, så håll er till tåls och skicka gärna en vänlig tanke via telepati till mig mellan 14 och 18.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar